Nabídka:
Nabízíme a zabezpečujeme kompletní servis na všech typech výtahů, které
jsou provozovány
v ČR. Tato kompletní péče spočívá v zajišťování všech prací a činností, které jsou potřeba pro trvalý a bezpečný provoz výtahových zařízení.
Non stop služba 24 hodin denně po celý rok.
Servis výtahů zahrnuje:
pravidelné preventivní prohlídky a údržba výtahů
provozní prohlídky výtahů dle platných ČSN
odborné prohlídky výtahů ve lhůtách stanovených ČSN
odborné zkoušky výtahů k ověření provozní způsobilosti
servisní opravy na zavolání po celých 24 hodin včetně víkendů a svátků
odstranění závad zjištěných při odborných prohlídkách a zkouškách výtahů
vedení technické dokumentace výtahů dle souvisejících příslušných norem
zaškolení obsluhy
Nabízíme paušální sazbu:
V servisní paušální sazbě je zahrnut i drobný servisní materiál, který je nezbytný pro trvalý bezporuchový a bezpečný provoz výtahových zařízení.
Ostatní materiál je účtován zvlášť. Cenový rozpis a kalkulace je individuální.
Zohledňujeme v jakém jsou výtahy technickém i uživatelském stavu.
Mimo paušální sazbu jsou zejména:
provádění plánovaných středních oprav výtahů
provádění plánovaných rekonstrukcí a modernizací výtahů
provádění plánovaných generálních oprav výtahů
poruchy způsobené vandalismem a živelnou
pohromou
nátěry výtahové technologie
stavební práce spojené s provozem výtahu
Záruka 36 měsíců, servis zajištěn po celých 24 hodin
Duplexní vs. Reléové řízení
A Jízdy nevyužité klece výtahu.
U výtahů bez sběrného řízení dochází k tomu, že klec
nejezdí vždy plně využita a cestující si může výtah přivolat teprve až po jeho uvolnění.
Při použití sběrného řízení cestující zadá požadavek ze stanice (po stisknutí tlačítka
si výtah požadavek "pamatuje"), kterým směrem chce jet a výtah při nejbližší příležitosti
nebo při projíždění (pokud není již plně obsazen) v požadované stanici zastaví a
cestující může nastoupit a pokračovat v jízdě. Tímto se jízdy nevyužité klece téměř
vyloučí. Procenta uvedená v grafu vznikají tehdy jestliže si cestující výtah přivolá
a odejde. Zde se ale spíše jedná o zneužití.
B Opotřebení technologických částí a konstrukčních celků.
Efektivním provozem výtahu
se snižují náklady na opravy a údržbu. Toto se ještě zvýší připoužití dvourychlostního
pohonu.
C Opravy na výtahovém zařízení.
Spolehlivost systému "MFL" je oproti reléovému řízení
o poznání vyšší.
D Celková spotřeba elektrické energie.
Úsporný a ekonomicky výhodný provoz se projeví i na citelném snížení el. Energie.
E Snížení počtu jízd oproti výtahům bez sběrného řízení.
Menší provozní zatížení v
důsledku bodu "A".
F Průměrné čekací doby na nástupištích.
Nevznikají zbytečné prostoje na nástupištích,
jelikož systém "MFL" optimálně vyhodnocuje, řídí a vyřizuje jednotlivé požadavky
z jednotlivých nástupišť. Nestane se, že prázdný nebo poloprázdný výtah kolem Vás
jen tak projede.
G Časové nároky na přídadné opravy.
Systém pracuje tak, že neustále kontroluje všechny
hlavní části a konstrukční celky výtahu. Jestliže se stane, že vznikne porucha (ať
již vandalismem, nesprávnou obsluhou nebo selháním nějaké důležité části výtahu)
systém sám ji indentifikuje a zaznamená. Toto ocení především servisní technici a
pracovníci provádějící pravidelné kontroly výtahu jelikož se sníží časové nároky
na identifikaci poruchy a tím i čas strávený opravou.
MFL MIKROPROCESOROVÉ ŘÍZENÍ VÝTAHŮ
Prodloužení životnosti výtahů, efektivní využití, omezení planých jízd.
Značná úspora elektrické energie, jejíž cena stále stoupá.
Pro zvýšení provozní bezpečnosti je výtah neustále kontrolován.
Pro zvyšování komfortu cestujících je výtah napojen na telefon servisu.
Výtahy vybavujeme číslicovým ukazatelem pater v kabině i na nástupišti.
Instalace provádíme do nových i stávajících výtahů.
Záruku poskutujeme 36 měsíců, servis zajištěn po celých 24 hodin.
1 Opotřebení pohonu výtahu.
2 Opotřebení nosných orgánů.
3 Opotřebení elektrických prvků ve strojovně.
(stykače, el. magnetické brzdy atd.)
4
Opotřebení mechanických prvků ve strojovně.
(omezovače, odkláněcí kladky, pomocné
bezpečnostní lano atd.)
5 Opotřebení elektrických prvků v šachtě.
(spínače, dveřní
uzávěry, vlečné kabely, patrové přepínače atd.)
6 Opotřebení mechanických prvků v
šachtě.
(vodící čelisti, dveřní uzávěry, patrové přepínače atd.)
7 Ostatní zařízení.
(žárovky
v kabinách, tlačítka, kontrolní žárovky, atd.)
A Jízdy nevyužité klece výtahu.
U výtahů bez blokačního řízení často dochází k tomu,
že uživatel přivolává do jedné stanice zbytečně oba výtahy. Procenta uvedená v grafu
vznikají tehdy jestliže si cestující výtah přivolá a odejde. Zde se ale spíše jedná
o zneužití.
B Opotřebení technologických částí a konstrukčních celků.
Efektivním provozem výtahu
se snižují náklady na opravy a údržbu.
C Opravy na výtahovém zařízení.
D Celková spotřeba elektrické energie.
E Snížení počtu
jízd oproti výtahům bez sběrného řízení.
F Průměrné čekací doby na nástupištích.
Minimalizují
se zbytečné prostoje na nástupištích, jelikož blokační systém MFL nedovolí aby do
jedné stanice šly přivolat zbytečně oba výtahy.
G Časové nároky na přídadné opravy.